آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

بازم بیمارستان!!!!!!!!

1391/9/2 12:56
نویسنده : عسل
381 بازدید
اشتراک گذاری

وای از دست تربجهههههههههههههههههههههههه

هفته پیش قرار بود مامان بزرگینا از مکه بیان که 1 شب قبلش یهو مامان دلش درد گرفت بابا زودی بردش دکتر و ....

گفتن باید بستری شمممممممم

حلاصه از 1شنبه تا 4 شنبه تو بیمارستان لاله بودیم

هم اتاقیمونم نی نی دار شده بود یه پسر جیگرررررررررررررر

من که کلی بقلش کردم آخیییییییییییییییی نمی توست شب اول شیر بخوره یه عالمه کولی بازی دراورد نذاشت بخوابیم فکر کنم شما هم کلافه شده بودی چون همش مامانو لگد بارون  می کردی

دکتر کفت به خاطر سنگ کلیم مشکل ایجاد شده علت دل دردم این بود

فکر کنم داری با سنگ ها یه قل دو قل بازی میکنی شیطونننننننننننننننننننننننن

اینچند روز خیلی داری اذیت می کنی مامانو اونقدر محکم لگد میزنی که اشکم درمیاد

تا بابا میاد صداشو میشناسی کلی هیجانی میشی پدر منو درمیاری

بابا هم دلش می سوزه هی می گه:دختررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر یواششششششششششششششششششششششش آدم مامانشو نمی زنه آفرین آروم باشششششششششششش

اما کیه که گوش بده

تازه اینم بگم فکر کنم خیلی شکمو باشییییییییی تا می خوایم غذا بخوریم می فهمی بیدار می شی مامانو میگیری به باد کتکککککککککککک

فقط از خدا می خوام این 2 ماهم زود تر تموم شه و زودتر ببینمت

سلامتیتو می خوام زندگی منننننننننننننننننن

راستی تو ماه محرم هستیم از شب 5 تا 10 مراسم داریم که به خاطر شیطونیت مامان نمی تونه بره

اما سال دیگه با تربچم می رممممممم

مامانی من این 2 ماهم تحمل می کنم ولی بیصبرانه منتظرتیمممممممممم

دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

آخخخخخخخخخخخ یواش دیگه بازم زدییییییییییییییییییییییییییییییییی :)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)