آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

اسم تربجه

1391/6/28 4:18
نویسنده : عسل
740 بازدید
اشتراک گذاری

تریچه مامان متاسفانه از دست بابا هنوز اسم نداری چشم

از نظر من شما آیلین خانمی ولی بابا همش می گه دختر بابا !

تا حالا چند بار خواستیم با قرعه کشی اسم انتخاب کنیم (از دست بابا )اما هر بار بابا جرزنی می کنه میزنه زیر حرفش و جالب اینه که هر بار اولین اسم آیلین در میاد زبان

مامانی من دوست دارم اسم دخملم به زبان ترکی باشه چون خودم هم آذریم واسه همین آیلین انتخاب کردم که معنیش نور ماه هست چون به نظرم تو روشنی خونمونی!

تا حالا که هر شب من آیلین صدات می کنم بابا می گه دختر بابا ....سوالکلافه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 شهریور 91 3:40
خیلی بامزه اس این انتخاب اسم عزیزم پروژه ایه برای خودش . امیدوارم آیلین خانومی یا دختربابا سالم وسلامت وشادبیادتوی بغلتون