آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

خاطرات تربچه و مامانش(عکس)

1392/1/30 11:33
نویسنده : عسل
1,342 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم

ایلین مامان

الان که دارم مینویسم روز 21 فروردینه

این مدت وقت نکردم بیام تا از شیطونیات بگم

دخترکم خیلی شیطون شدییییییی مامانی همش بلند بلند جیغ میزنی و ذوق میکنی و بلند میخندی من که ضعف میکنم با صداهات گلمممممممم

از دیروز تا خالا فقط 6 ساعت خوابیدی عزیزممممممم این نخوابدنت باعث شده که امروز بنده نرم دانشکاه چون تا صبح بیدار بودی و منم نگات میکردم ( از ناجاری؟) و شما با اون چشات تو تاریکی زل زده بودی به من و میخندیدی

3 روزه اصرا داری دست مارو بگیری و بشینینمیدونم چرا اینقدر عجله داری مامانیییی

خلاصه که رو زمین و هوا بند نمیشیییییییییی ماشا....

دیگه بگم که تو روز13 بدر

 اولین 13 شما بود همگی رفتیم بیرون و شما از هوا ی ازاد حسابی استفاده کردی و از صبح تا بیایم خونه خوابیدی البته بعدش تا صبح بیدار بودی اما در کل دختر خوبی بودی الهی قربونت برممممممم

جند روزه به دستات زل میزنی و داری کشفش میکنی همشم دستت رو میکنی و دهنت و تند تند نیک نیزنی هم چین ملچ مووچ میکنی ادم فکر نیکنه داری چلو کباب میخوری

 5شنبه قراره بریم مشهد عزیزم خودمون 3 تایی با قطار !!!!!!!

امیدوارم اذیت نشی و اذیت هم نکنی نازنازیییییییییییی

راستی تازگیا عاشق لوستر و قاب عکس ها و اویز تختت شدی زل میزنی بهشون و بااشون کلی صحبت میکنی و در اخر هم میگی ههههههههههاااااااااااااااااا

کلی ذوق میکنی

از دیگر شیرین کاری ها باید بگم که تمام زورت رو دادی به پاهای کوچولوت وقتی دراز کشیدی با پاهات فشار میدی و عقبی میری

خلاصش که با این کارات داری مامان و بابارو دیوونه خودت میکنیییییییی

تنها مشکلمون الان خوابیدنته خواهش میکنم بخواببببببببببببببببببببببببب

راستی به لبنات حساسیت شدی دکتر گفته نباید شیر خشک بخوری با شیر مامان هم سیر نمیشی

کاش زودتر خوب شی

دخترکم خیلی دوست دارممممممممممممممممم

اگه بشه فردا کلی عکس میندازم ازت تا اینجا بذارم واست

بد اینکه از مشهد اومدیم هم میریم اتلیه تا عکسای خوشگل بگیریم

الانم سکسکت گرفته و داری غر میزنیییییی  امشب فکر کردم شاید از گرما نمیخوابی عین پهلوونا و فامیل دور  یه رکابی و شلوار پوشیدی کلی بانمک شدیییییییی

نمکدون قلقلی من دوست دارم

اینم عکسای ١٣ به در :

دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سولماز
2 خرداد 92 1:40
الهییی عزیزم