آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

اولین خرید پرماجرا با ایلین

1392/3/21 15:46
نویسنده : عسل
273 بازدید
اشتراک گذاری

ایلین جونم میخوام خاطره اولین باری که با ما اومدی خرید رو بگم برات

تو این مدت من و بابا همیشه دو تایی میرفتیم خرید چون هوا الوده بود و شما خیلی کوچولو بودی

یکی دو ههفته پیش تصمیم گگرفتیم با خودمون ببریمت خرید

اما  طبق معمول وقتی رسیدیم یادش افتاد که کالسکت جا مونده خونه واسه هخمین قرار شد که تو و بابا تو ماشین بمونین من برم خرید و زودی بیام وقتی رسیدیم جلوی در پاساژ جای پارک نبود و بابا گفت که من همونجا پیاده شم

موقع پیاده شدن من از بابا پرسیدم کجا وایمیسی و اون گفت اون خیابون پشتی و اما انگار همون موقع گفته برو ما هم میایم و من اینو نشنیدم

خلاصه منم به سرعت برق و باد خریدامو انجام دادم چون نگران بودم تو ماشین از خواب بیدار شی و بابا رو اذیت کنی و زودی اومدم بیرون وقتی پیاده شده بودم ساعت 8:30 بود و وقتی از پاساژ اومدم بیروتن ساعت 9 بود واسه اولین بار اینفدر زود خرید کرده بودم و اومدم بیرون و میخواستم گوشیمو بردارم بگم من اومدم که دیدم ای واییییییییییییییییییی گوشیم جا مونده خونه و خلاصه تا ساعت 9:30 همه جا رو گشتم دنبال شما اما نه از شما خبر بود نه از ماشین و خلاصه یه سوپر پیدا کردم و یه کارت تلفن خریدم کلییییییییی زنگ زدم به بابا اما ججوواب نداد و بعد زنگ زدم دایی محمد و گفتم اون بابا رو بگیره تا اگه جواب داد بگه من جلوی در پاساژممم

چشمت روز بد نبینه که من تا ساعت 11 منتظر شدم اما هیچ خبری نبود  و اونقدر به بابا زنگ ززده بودم که گوشیش خاموش شد

هههههه در پاساژم بستن و همه جا تعطیل شد و کم کم داشتم تصمیم میگرفتم ماشین بگیرم خونه اما میترسیدم برم و بابا دنبالم بگرده

دیگه به خودم گفتم تا 5 دقیقه دیگه اگه نیومدن میرم خونه یعنی همه جا بسته شده بودددددددددد

یهو دیدم یکیی از پشت اومد گفت خانم صمدیییییییییییییییییییییییییییییییی

برگشتم دیدم بابا و تو تو بغلش خوابت بردهههههههههههههههههههههه

اون لحظه کم مونده بود جیغ بزنم از دستششششششششششششششششششش

بعد فهمیدم که بابا جانتمم گوشیشو جا گذاشته بودههههههههه

و فکر کگکرده من داخلم کل اون 2 ساعتو داشته توی پاساژ دنبالم میگشتههههههههههه و از تمتام مغازه ها سراغ منو میگرفته الهی قربئنت برم خوابت برده بود بس که دنبال مامان گشته بودی و اینکه اصل خرید مال شما بود اما هیچی نخریدیم براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

اینم تجربه اولین خرید........

از دست این مامان و باباااااااااااااااااااااااااااااااااا

دوست دارمممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)