آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

4 بـــــــار تولــــــــد به سبک تربچه*

1392/11/1 15:46
نویسنده : عسل
424 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم سلام

من این مدت امتحان داشتم نیومدم بنویسم

از روز تولدت 24 دی شروع میکنم

روز 24 میخواستم واکسنتو بزنی اخه دکترت فقط همون روز بود

و از طرفی خودم هم امتحانام بود با بابا تصمیم گرفتیم تولدتو بعدا بگیریم

وقتی واکسنتو زدی دکتر گفت چند روز دیگه تب میکنه و ما مونده بودیم که چی کار بکنیم حالااااااااااااااااا

خلاصه از همونجا بابا رفت واست یه کیک کوچولو خرید و قرار شد بریم خونه یه جشن 3 نفره داشته باشیم و بریم سرزمین عجایب و برگردیم

اما وقتی اومدیم خونه اول آنا زنگ زد گفت میخوایم بیایم اونجا و بعد که فهمید ما برنامه داشتیم گفت باشه پس فردا شما بیاید گفتم چشم بعدش عمه محبوبه زنگ زد و اصرار که شام بیاین خونه ما واسه تولد ایلین منم گفتم برناممون این جوریه

خلاصه بعد کلیییییییییییییییی 

کیکتو اوردم و 3 نفری جشن گرفتیم

چند روز بود فوتو یادت داده بودم اما قربونت برم فوتت زور ندارهههههه

شمعو دیده بودی هی میخواستی دست بزنی میرفتی سمتش خودتم میگفتی جیزززززززززز

اخر دستت خورد بهش و زودی فهمیدی داغه دیگه بعدش من و بابا هم میخواستیم بریم سمت کیک میگفتی جیزه و نمیذاشتی

مهربونممممممممممممممممممممممممم

خلاصه بعدشم رفتیم سرزمین عجایب اونجا هم به یه وسیته که مثل خونه کیتی بود گیر دادیو 6 بار سوار شدیییییییی

خیلی خوش گذشت و دیگه خسته شدی که اومدیم خونه

تازه رسیده بودیم که دیدیم در میزنن و مامان و بابای بابا با یه کادوی بزرگ اومدن

واست یه ماشین شارژی خوشگل خریدن دستشون درد نکنه

اما اونا هم اومدن و کلی ناراحت شده بودن و چرا ما همون شب واست یه تولد خودمونی نگرفتیم و حالا تولد مفصل و بعدا میگرفتیم

خلاصه تا فردا نزدیکای ظهر همه زنگ زدن و فهمیدیم که اوههههههههه همه ناراحت شدن و دوباره واسه شبش زنگ زدم و همرو واسه شام دعوت کردم

قرار شد کسی کادوتو نیاره اما خوب

آنا و بابایی واست یه دستبند خریدن و روش نوشته آیلین

دایی محمد یه بارونی خوشکل

دایی سهیلم یه دست لباس اورده بودن

و حسابی اون شب خوش گذشت و تو هم تا تونستی رقصیدیییییییییییییییییییی

حالا قراره واست وقت اتلیه بگیرم و بریم اونجا هم کیک میبریم و البته یه مهمونی خوشگل تم دار هم قراره تو همین بهمن بگیرم حالا یا 9 بهمن یا هفته بعدش

دوست دارم عزیزمممممممممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)