آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

تولد زنبوری با تربچه****

1392/11/12 14:14
نویسنده : عسل
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

همون طور که گفته بودم چون من امتحان داشتم تولد اصلیتو گذاشتم بعد امتحانام

اما همون روز تولدت یه جشن 3 نفره داشتیم و بعدم رفتیم سرزمین عجایب و در پی اعتراضات خانواده ها فردای اون روزم یه تولد خانوادگی داشتیم و تولد اصلی تم دارت موند واسه بهمن ماه و روز 5شنبه 10 بهمن برگزارش کردیم

تم تولد زنبور بود و زحمت کارای فتوشاپو لیلا جون دخترخاله بابا کشید دستش درد نکنه

حدود 30/40 تا مهمون داشتیم و اول مهمونی خانوما بود و وقتی همه رفغفتن بازم خانوادگی شد و اقایونم اومدن

دست همه درد نکنه

دست خاله راضیه دوست مامان درد نکنه که زودتر از همه اومد کمکم

دست مامان گلی و عمه محبوبه بابت دسرها درد نکنه

و ممنون از آنا بابت اینکه بال ها و تل ایلینو همون روزز خرید و رسوند بهمون و البته کفش مامان رو چون وقت نکرده بودم بخرم

واست دامن توتو زنبوری خودم درست کردم و یه سرهمی لیمویی و جوراب شلواری مشکی و یه جفت کفش زنبوری که خودت عاشقش بودی

خودمم یه پیراهن مشکی پوشیدم و گل سر و لاک و زیورالات زرد استفاده کردم

وقتی مهمونا اومدن ازشون با چای و شیرینی و شکلات و میوه پذیرایی شد

 بع عنوان اسنک پفک و پاپ کورن سرو شد

برای شام

سالاد الویه   ماکارانی مارپیچی ماکارانی ساده  سالاد کلم و سوسیس    سوسیس بندری   کشک بادمجون  سالاد فصل  

دسر هم دسر کارامل با لایه های کرم شکلات که مثل زنبور به رنگ زردو قهوه ای بشه

دسر خورده شیشه

دسر انار و نوشیدنی

کیکتو مدلشو از اینترنت گرفتم بابت کیک خیلی گشتیم تا زنبور خوشگل پیدا کنیم ودر اخر رفتیم قنادی ضیافت و کلی اصرار کردیم تا قبول کردن عکس ببریم و از روش درست کنن که خدا رو شکر واقعا عالی بوددد

به عنوان گیفت به مهمونا یه الوم دادم که صفحه اولش عکس ایلین بود به همراه کارت تشکر و به بچه ها هم عروسک دادم

در اخر هم از مهونا خواستم تو برگه یادگاری واست یه جمله بنویسن

کادوها:

من و بابای یه پلاک زنجیر زنبوری

مامان فروغ و بابابزرگ یه عروسک که خود مامان فروغ بافته بود و خیلی دوسش داری با یه دستبند

آنا و بابایی یه دستبند روش نوشته aylin

مامان گلی و باباجون ماشین شارژی

مامان بزرگ مامان یه جفت گوشواره

دای محمد یه بارونی

دایی سهیل یه دست لباس 3 تیکه

عمه محبوبه و عمه مریم وجه نقد!

بقیه هم:

یه باربی بزرگ/یه گیتار باربی/عروسک خرس/عروسک هاپو/یه پالتو/یه عروسک دختر بزرگ و یه لباس واسه من/یه بسته شکلات/یه کوله باب اسفنجی توش پر از تنقلات که اینو از همه بیشتر دوست داشتی/وجه نقد/کارت هدیه/.....

دست همه درد نکنه

ایشا... تا 120 سال جشن بگیری تولدتو عزیزممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)