آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

12 ماهگی تربچه خانم

1392/11/12 15:28
نویسنده : عسل
768 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این مدت خیلی خیلی سرمون شلووغ بود 

نگران تولدت بودم که خدا رو شکر به خوبی برگزار شد

از احوالاتت بگم که:

جدیدا یه روز خوب غذا میخوری یه روز نمیخوری

آب عدس دوست داری موز و ای میوه(لیموشیرین پرتقال) رو هم دوست داری

صبا نون پنیر کره گردو یا بادوم خورد شده میخوری

تخم مرغ نمیخوردی اما کشف کردم املت میخوری این جوری درست میکنم

عاشق ماکارانی هستی و جدیدا دونه دونه با انگشتای کوچولوت غذا میخوری

دیگه نمیذاری گل سر رو سرت بمونه همش موهاتو به هم میریزی

تلویزیون که کلا از دسستت اسایش نداشت جدیدا دکمه های زیر و پشتشم کشف کردی و دیگه....

یخچال کابینتا کمدات کشوهات همه شده محل بازیی

تا لباساتو میبینی شروع میکنی میگی دد دد دد و میاری تا بپوشونم

میری رو مبل پشت پنجره با دد و جوجوها کلی درددل میکنی

تا در خونه باز میشه 4 دست و پا میری بیرون و جدیدا پله هارو میری بالااااااااا

هر چیو هر کیو میبینی بلند میگی

چیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چیههههههههههههه؟؟؟؟؟؟

نا نایت پیشرفت کرده تا صدای اهنگ میشنوی شروع میکنی اول تکون میدی خودتو دست میزنی با دهنت صدای تق تق در میاری بشکن میزنی بعد با دستات نانای میکنی و سر تکون میدی

10 روزی میشه روروئکو جمع کردم  تا بلکه راه بیفتی اما نخیرررررررررر

تازه تا نگهت میداریم میگیم تاتی کن خودتو پرت میکنی زمین و دراز میکشی

بهت میگم پاشو تاتی کن مثل حالت شنا سوئدی میخوابی باسنتو بلند میکنی و تازه برا خودت دستم میزنی این یعنی تاتی!!!!!!!!

میگم بابا کو دستاتو میبری بالا سرتو تکون میدی یعنی رفت

مرسی رو یاد گرفتی مشییییییی

وقتی میخوایم بریم حمام زود میری جلوی درش و منتظر میمونی

میگم بریم دسشویی برمیگردی دسشویی و نگاه میکنی

جدیدا تا اسم دد میاد و میبینی من دیر کردم واسه حاضر کردنت شلوارتو درمیاری خخخخخ

واسه خودت اهنگ میخونی و میزنی زیر اوازبه جوجو میگی گوگو

میگم ببعی میگه میگه بع بععععع

شعر ببعی رو میخونی

به ببعی میگی babei

گلم فعلا همینا یادم میاد

اینم چند تا عکس:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطيما
14 بهمن 92 9:40
عزيزممممممممم،، همه ي بچه ها مثل همه كاراشون فواد 4 روز از آيلين شما كوچيكتره ..... اونم هنوز راه نيفتاده وقتي هم نيگهش ميداريم كه با خودم راه بره خودشو ميندازه زمين اينم از كاراي بچه هاي ما
مامان عليرضا
20 بهمن 92 15:12
چه دختر نازي داريد هزار ماشالا. خوشحال ميشم به وب پسر منم سر بزنيد.ما شمارو لينك كرديم اميدوارم شما هم مارو جزيي از دوستاتون قراربديد
مامان علی کوچولو
5 اسفند 92 17:21
ماشالا خاله جون چه عکست خوشگل شده