آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

تربچه عجلههههههه دارههههههههه

1391/9/23 13:55
نویسنده : عسل
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیییییییییی...

خوبی؟خوب داری اذیت میکنیاااااااااا....

دیگه اومقدر لگد ردی احساس میکنم شکمم کوفته شده انگار که کتکم زدنگریه

بعد کلی مشکلات اینبار هم اونقدر درد داشتم که بازم رفتم دکتر خانم دکتر گفت: باز چی شددددد؟؟؟؟؟؟

گفتممممممم کمککککککککککککککککککککککککک دارم از درد میمیرم کلی ترسیدیم انقباضای زایمان زود شروع شدهههههه مامانیییییی انکار خیلی عجله داری خانم دکتر می گه فکر نکنم تا 34/35 هفته بیشتر بتونم دووم بیارم اماااااااااا نههههههههه یکم دیگه تحمل کن کامن رشد کنییییییی ....

خلاصه که دیگه اونقدر درد دارم فقط داد میزنممممممممممم وقتی تکون میخوری... دکتر گقته کوچمولو موندی گفته بستنی بخورم تپل شیییی آخ جونننننننن...

دکتر میگه فقط استراحت کنم تو یه وقت زود نیاییی ولی مگه میشهههه؟

راستی دیروز امتحان داشتم نیم ترم داستان HAMLET تو خونه وقتی میخوندم بلند میخوندم بشنوی بلکه سر امتحان به دادم برسیییی

اماااااا   کلککککککککک تا برگه هارو دادن روتو اون ور کردی قشنگ چرخیدی اونوری و خودتو زدی به خواببببببببببببببببببببببببب دریغ از یه کلمه تقلببببببببببببببببببببببب....

تربچه مامان یه کم دیگه تحمل کنننن اگه الان بیای زودهههههههه مامانم

صبر کن یه کمممممممممممممم.......

دوست دارمممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)