آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

بازممممممممممم اسمممممممممممم؟؟؟؟

1391/9/23 14:06
نویسنده : عسل
460 بازدید
اشتراک گذاری

تربچه من می ترسم آخر سر از دست این باباییییی اسمت همین تربچه باقی بمونههههههههههه

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آخه من به اسمت که می خوابتم آیلین باشه عادت کردم

3 روزه بابایییی زده زیر همه چیییی

بازم داره دنبال اسم میگردهههه

ولی من واقعل تورو با آیلین میشناسممممممم

دعا کن ....

دوست ندارم دل باباییو بشکنم اما خوب منم این اسمو دوست دارمممممممممم

دیگه نمی دونم چی کار کنم

کاش بیای تو خواب باباییی بهش بگی باباییی من آیلینم

ببین اسممو دوست دارم

مطمئنم تو بگی قبول میکنهههههههههههه

بهش میگی مگه نه؟؟؟؟؟؟

به خدا خسته شدم اونقدر کتاب اسم خوندمو تو سایتای مختلف گشتم

یاد اون صورت تربچه ایت تو سوونو میفتممممممممممم اوخیییییییییی

به اون صورت گردالوت با لپای فندقیت فقط آیلین میادددددددددددددد.....

فقط تو میتونی باباییو راضی کنیییییی عشقم

ببینم چه میکنیاااااااااااا

عین سر امتحان مامانو نپیچونییییییییییییییییییییییییییییییی کلکککککککککککککک.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

yalda
6 دی 91 15:42
salam assal jan . kheyli webloge ghashangieeeeeee be nazare man in esmi ke entekhab kardi aliye , omidvaram ghadamesh vasatoon por az shadio barekat bashe doostamyadet nare az torobche aks bezari