آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

زمستون تربچه ای

1391/9/25 13:13
نویسنده : عسل
580 بازدید
اشتراک گذاری

 سلاممم تربچه من....

خوبیییی؟امروز روز خوبی بوددد صبح که بیدار شدم رفتم دم پنجره و دیدممممممممممممم وووووووواااایییی

خدایااااااا برفففففففففففففففففففففففففففففففف...

بالاخره برف اومد..

کلی واست از برف گفتم ،نشونت دادم این قشنگترین فصل خدارو....  همیشه عاشق زمستون بودم... عاشق برف... خالا میفهمم چرا...!!!

چون تو سرنوشتم برف یعنی تو

یعنی زندگی

یعنی چیزی از من

یعنی حس قشنگ مادر بودن

یعنی یه تکون از تو در وجود من

برف واسم یه نشونستتت از تابستون منتظرم

برف نشونه توئه برام   نشونه اینکه داری میاییی

اینکه زمستونه

تو هم یه دختر زمستونی هستی...

اینکه دی ماه یا شایدم بهمن نزدیکهههههههه

فصل رسیدن به تو ، تو که از منییی

خیلییییی خوشحالم خیلیییی

خدایا شکرت که اجازه دادی این حس قشنگ ، این انتظار هر چند سخت رو امتحان کنممم

خدایا ببار به دل هر کی دلش نی نی میخوادددد

اسموناااااااااااا ببارین که برفففففف نشونه دختر برفی منههههههههههه

برف

برف

برف.....تربچه برفی من دوست دارم..

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)