آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

درددل تربچه ای

1391/10/10 7:38
نویسنده : عسل
527 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی من سلام دختر خوشگلم دیگه شمارش معکوس شروع شده هفته پیش رفتیم سونوگرافی قربون اون دهن کوچولوت برم کلی برامون زبونتو دراوردییییی

تو 35 هفتگی 2400 gr بودی یه کم داری قوی میشی 10 روز بیشتر نمونده...

باورم نمیشههههه 10 روز دیگه انتظار تمومه 9 ماه رندگی با تو با همه سختیهاش قشننگ بود بزرگترین تجربه زندگیم...

دوست دارم زودتر ببینمت اما وقتی فکرشو میکنم میبینم کلی دلم واست تنگ میشه.. واسه تکون خوردنات.. لگد زدنات .. همه چی اما عوضش میای تو بغلم ... میتونم لمست کنم بوت کنم صورت خوشگلتو ببینم ... تا به لحظه ای که واسه اولین بار قراره ببینمت فکر میکنم نمیدونم چرا چشمام خیس میشه... نمیدونم شاید اشک ذوقه شایدم اشک عشق ...

هر چی که هست دوسش دارم و بیصبرانه منتظرم...

دکتر گفته 20 یا 21 دی میای پیشم...

کم کم چمدونتو ببند و اماده شو دیدار نزدیکه دختر برفی من..

دوست دارمممممممممممممم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عطیه
10 دی 91 9:12
سلام خانومی -مبارک باشه من از دوستای جدید دخمل شمام اگه قبول کنین ان شا الله به سلامتی بیاد و قدمش خیر و پر برکت باشه براتون