آیلینآیلین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

آیلین طلا تربچه ی زندگی

خرید تربچه ای

1391/7/5 16:39
نویسنده : عسل
604 بازدید
اشتراک گذاری

  چند وقتی بود نمایشگاه نی نی ها برگزار شده بود من و بابا هم رفتیم تا ببینیم واسه تربچه چی بخریم از قبلش کلی تو اینترنت گشته بودم واسه تخت و کمد... دلمون نمی خواست وسایل اتاق تربچه صورتی باشه و بیشتر دنبال رنگ سبز و نارنجی بودم اونقده مدلای مختلف دیدیم تا بالاخره اونی که می خواستم رو پیدا کردم و سفارش دادیم تا اول دی ماه بیارن چون شما بهمن ماه به دنیا میای!!!!

هفته بعدشم با مامانی رفتیم بهار تا یکم خرید کنیم ..

راستش تو این مدت من و بابا هرجا رفته بودیم مسافرت یا هر وقت می رفتیم واسه خودمون خرید کنیم واسه نی نیمونم یه چیزی می خریدیم و مامانی و مامان بزرگ هم از مکه کلی لباس آورده بودن ما هم 2 باری که رفتیم مکه کلی لباس آوردیم و الان اونقد لباس داری که دیگه واسه سیسمونی لباس نمی خریم...

از بهار کالسکه . کریر.روروئک.وکلی چیزای دیگرو خریدیم واییییییییی خیلی خوشگلن زودتر بیا تا بپوشی ببینم جیگر میشییییییییی

همه وسایلات تو اتاقته البته هنوز یه کم خرید مونده...

امیدوارم همیشه خوشحال باشی تربچه زندگیییییییییییییییییییییماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نازنین
11 مهر 91 10:08
مبارکــــــــــــــــــــــــه عزیزم